Přizpůsobte tiskovinu cíleně Vašim klientům
Cílená komunikace = nejlepší komunikace
Personalizovaný tisk znamená tvorbu takových tiskovin, jejíž obsah se cíleně mění v závislosti na tom, komu je určen. Jednotlivému uživateli nebo skupině čtenářů.
Na tiskovině se například takto může měnit nejenom adresa a jméno cílového klienta, ale i obsah jednotlivých stran, ceny, jazykové verze, číselné kódy (včetně EAN), nebo vůbec celkový počet stran v závislosti na cílové skupině čtenářů. Jedná se o velmi efektivní a přesně cílené tiskoviny.
Základem je Vaše databáze, která se u nás propojí při tisku s připraveným grafickým motivem.
Příklady použití personalizovaného tisku:
1) Tisk osobních tiskovin – dárkových, reklamních, dokumentace, atd.
Příklad: Tisk osobních kalendářů. Na konkrétní jméno s osobním přáním, rozděleným do několika řádků (položek)
2) Etikety na zboží. Tisk konkrétního obsahu na konkrétní množství etiket – variabilní údaje, obrázky, kódy.
Tisk na samolepicí arch, s perforací pro snadné oddělení jednotlivých etiket od přenosové podložky. Vše je vytisknuto v expresním termínu a odesláno klientovi Obchodním balíkem (doručení do 24 h).
3) Variabilní tisk. Tisk na šeky, poukázky, slevové kupóny, vstupenky a podobné tiskoviny.
Klasické číslování (horní obrázek). Mutace více údajů na tiskovině, načítaných z databáze do grafického motivu. Tištěno na jeden průchod strojem (obrázek vlevo). |
4) Variabilní tisk knih a diářů.
Příkladů užití je samozřejmě daleko víc. Máte-li k uvedené problematice dotazy, neváhejte nás kontaktovat!
Díky smluvnímu vztahu s Českou poštou jsme schopni zajistit i hromadné podání a odeslání personalizovaných adresných zásilek.